About Me TutoBies Affiliate Entry Follow

I hate that woman !
heylo ! Today , I'm gonna talk about the fight between me and the not-so-popular girl ..... I can't tell you who is she because she will read this thing .. let's start it with a bad word first .... I hate that asshole ! okay , now ... let's begin the story . haritu .. Lily bwk lh GoBsToppers for Anis .. Then , tinggal 6 kot .. So , anis ckp yg die nk lgi nnti .. Ape lgi , Lily simpan lh untuk die .. Lepastu , Lily pon bwk gi kelas ... Pastu 'Le Boys' ni pon nk rase .. Lily bgi je la . Then , tinggal 4 je lagi .. Pastu SHE nih pon minta lh that 'GoBsTopper' .. Lily ckp lh tak boleh sbb nih untuk anis .. That girl pon ckp "Bdk laki nk awk bgi je , kalau kite nk takleh plak." Pastu blablablablabla .. Okay, Lily malas nk cite panjang2 ..  okay . Lily ckp pasal harinie plak .. but , lily buat mcm kat dlm kertas lah .. mcm nie :-

That Girl : Lily , Sorry eh . Pls forgive me :)
Lily : Heh ? Bru skrang ni nk minta maaf . Well , NO !
That girl : org nk minta maaf . pon blablablab .. (tak ingat) .. Jual Mahal                   plak kat org .Blajar maafkan org .
Lily: Blajar dh . Awk tuh , blajar jage mulut . jgn kurang ajar sgt ! jual mahal ?          (TakIngat)
That girl : Eh ! Spe kurang ajar ? Awk lh yg kurang ajar ! ( Tak ingat)
Sorry sbb byk tak ingat .. lol .. Lily kan .. dh tua . haha .. Okay , lily akan start mase yg kurang ajar ..
That girl : blablabla ( Tak ingat ) .. Awk , Ustazah Arissa (say) 'Kalau kite x minta maaf , kite akan masuk api neraka .'
Lily : (Tak ingat) ... Oh yeke ?! My mom said 'Kalau org tuh tknk kwn , lantak die lh tknk kwn ke tak .. Tpi , die yg berdosa .' Btw , ur english broken lah .. Wait , ape tuh ?! BROKEN ENGLISH ! (Say)?!

Pastu , dia pon suruh Hani ckp kt lily yg 'Manje sgt lh awk ni ! Dh lh bace Al-Quran tergagap-gagap . Baik tkyah masuk islam kalau camtu .. '  Boleh die ckp camtu kt Lily .. Dh tau yg lily ni ske ckp "BAD WORDS" mse lily marah .. Kau bleh dpt DOSA jer ! Then , apa lgi Lily sedih TAMBAH marah .. Lily bgi lh surat kt die .. Lily tulis :-
        
 Lily: Kau nk sabitkan agama plak la nih .. Asshole , kalau aku bace Al-quran  tergagap-gagap pon .. Yg kau kesah pesal ? Babi ! Dh , ingat kau dulu bace  tak gagap arh ? Npe tk face-to-face jer ? Bongok ! 

Pastu lily ckp ngan jaja ... eee ! Dia tu mcm PERFECT sgt ! Gedikkkk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Okay , bye larh ! :D
                   









BONJOUR
Follow me . Thank you for visiting my NOT-SO-COOL-BLOG . TOODLES ~ :3

Shoutbox
CBOX CODE HERE


Twitter
https://twitter.com/lilylyanasahira


Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by LilyLyanaSahira. I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .